Nachos vs. Barn!

Hej!
Nu har jag precis vart nere och posta mitt brev till min underbara vän i Polen. Hon kommer antagligen komma till Sverige i sommar, om allt går som det ska kommer hon även stanna hos mig några nätter. Vi får se hur det blir, beror på om hon har tid och pengar till en liten tripp till Stockholm.

Igår åkte jag till Jozzo på eftermiddagen, vi tog en lång promenad med en hund som hon jobbar med på Onsdagar. Det var verkligen skönt att komma ifrån stan och bara gå omkring i skogen och på små vägar, trotts att det var halt på en del. På kvällen åt vi en jätte god wookgryta, jag fick såklart i en separat skål eftersom att jag inte äter kött.
Idag var det planerat att vi skulle gå upp tidigt för att Jozzo skulle jobba men det blev ändrade planer. Istället säckade vi framför Australia's Next Top Model, och åt vi en jätte god fruktsallad till lunch.

Jag och familjen skulle egentligen ha ätit nachos igår, men jag åkte ju bort så mamma bestämde att vi skulle äta det idag istället. Och jag kan säga att ingen annan än min far kunde bli gladare.
I morse:
Pappa: "Du kommer hem idag va?"
Jag: "Ja!"
Pappa: "Till middag?"
Jag: "Ja!"
Pappa: "BRA! Då får jag äta nachos!"
Det var inget "Snälla Veronica, kom hem idag för jag saknar dig så mycket" utan, "Hörru, kom hem idag för jag måste ha nachos!"
Jag känner mig verkligen älskad, haha!

Kommentarer
Postat av: amanda

är det nachos vi åt när vi kom hem från köln när du inte kunde äta, haha? det var iallafall sjukt gott.

2009-01-29 @ 19:24:31
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback