Frågor!

Jag hittade de här frågorna på Denise's sida och jag kände att jag hade tillräckligt mycket tid för att svara på dem. Underhåller ju för ett litet tag!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana några.

DIG
1. Hur lång är du?
runt 162 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Svår fråga. Jag vill ju bo lite överallt, på olika ställen, men ändå kunna känna att jag har ett hem jag alltid kan återvända till.
3. Vad pluggar du? Just nu, ingenting. Men jag vill plugga lite inom turism framöver. Får se när jag är på humör och energi till det (:
4. Har du långt hår? Om man jämför med vad jag är van med, nej, jämför man med någon med page så har jag långt. Beror ju på hur man definierar "långt".
5. Vilken hårfärg har du? Mörkt med utväxt
6. Sminkar du dig? Helt ärlig? Oftast inte.
7. Har du haft sex senaste månaden? Nope.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vitt.


FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop?
Yupp!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Kan man ju inte svara på. Det betyder ju lika mycket.
3. Hur många syskon har du? Tekniskt, en.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Tror du att jag står häroch njuter av att ha ont i magen?"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? HAHA, det måste ha vart ett år sedan, men med tanke på att han endast kan göra lasagne var det nog det.
6. Hur många ställen har du bott på? Bor på det tredje nu.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Jag skulle chansa på att det är min syster. Men alla syskon bråkar med varandra någon gång, aight?
8. Vilken familjemedlem är snällast? Kan jag ju inte heller svara på!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Bra fråga för jag kan inte minnas! Vi umgås inte så mycket om man säger så.
10. Hur gammal är din mamma? 50

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis?
Onsdag - Torsdag var jag med Jozzo
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jozzo
3. Vem har du varit kompis med längst? Jozzo och Tove
4. Vem känner dig bäst? Jag skulle chansa på Andrea eller Amanda
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? Ett par månader
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det? Nej, om det inte var så att denne kompis var på väg att köpa den och frågade om min åsikt. Dock säger jag nått i stil med "Med tanke på att det inte är min stil så skulle den inte passa mig, men den är ju mer din stil, så den passa ju dig!". Men såklart säger jag bara det om jag tycker så också.
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, det ska ju vara kul och frivilligt att träffa sina vänner, inte jobbigt.

KLÄDER
1. Vad har du på dig idag?
Mjukisbyxor och en skjorta.
2. Har du bytt om idag? Yes
3. Favorittröja? Har en del som jag hellre använder än andra.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Shorts.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Yupp!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Haha, ja, dn del!
7. Har du handlat kläder genom Internet? Ja, jag handlar bara kläder på Internet Jag hatar ju att gå och shoppa i affärer så...
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nope, har aldrig känt att jag har behövt det.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Tights.
10. Vad använder du för skor? Olika, men oftast ett par från Deichmann som jag köpte i Lübeck förra sommaren.

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar?
Jag vågade förut, men nu har det inte med mod att göra, utan om respekt. Jag tycker det är respektlöst att skriva på sina föräldrar, och andra också för den delen.
2. Klä dig annorlunda? Ja, men jag trivs i min "normala" stil
3. Vara dig själv? Ja, känns onödigt att inte vara det.
4. Visa dig i bikini / badbyxor? Ja, om jag verkligen måste!
5. Fisa inför din pojk / flickvän? Jag tycker alltid det är lite småpinsamt att fisa inför andra som inte är mina familjemedlemmar, och en del släktingar.
6. Pierca dig? Det tog ett tag innan jag vågade pierca mig, men efteråt insåg jag att jag inte har något att vara rädd för egentligen. Ont gjorde det inte heller.
7. Ge dig på utmaningar? Beror på vad det är.
8. Ha sex på offentlig plats? Nej!
9. Vara omogen? Såklart!
10. Äta småkryp? Det skulle jag säkert våga, men jag vet inte hur jag skulle må efteråt. Det är ju en ganska äcklig sak att göra!

Är du bäst? Jag brukar inte gå omkring och tänka att jag eller andra är bäst, men det finns säkert människor som är bättre än mig.
Älskar du dina vänner? Ja, det gör jag!
Är du lat? Extremt!
Är du spelberoende? Nej, har varken dataspel eller TV-spel. Och att bli beroende av ett familjespel har nog aldrig hänt, haha!
Vad spelar du? Inget.
Älskar du någon? Familj, Släkt och Vänner.


JAG UTMANAR:
De som känner att de har ork och lust.

Kommentarer
Postat av: Denise

intressant :D

2009-01-31 @ 13:29:41
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback