Dagens tankar

Jag delar inte ofta med mig om vad som försigår i mitt huvud men idag har jag tänkt så mycket att det skulle vara synd om ni inte fick ta del utav några!

1. Undrar om man kan få hjälp att installera spis och diskmaskin då man flyttar in i en lägenhet i Tyskland?

2. Varför var de röda Iprenliknande M&M'sen i min dröm allergiska mot curry? Och varför var det just ketchup de sköt med istället för riktig ammunition?

3. Ska Neo vara fem år eller ska Linus och Savannah få vara det?

4. Om jag har Veli's gamla shorts på mig och mina hammarby-strumpor samtidigt med mina Adidas skor ser det ut som om jag har spelat/ska spela fotboll, byt kläder!

5. Varför satte jag inte på mig strumpor innan jag gick ut?

6. Undrar hur många mail jag har fått när jag kommer hem?

7.
Varför kan de inte skriva upp hur mycket det kostar att sola sig här?


Har ni även svar på någon utav de här frågorna så får ni gärna dela med er!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, jag har tyvärr inget svar på dina frågor, men de var väldigt underhållande.

2009-07-13 @ 22:58:37
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback