Gone.

9 Juli. Sommaren har gått fort. Inte för att den är över än, men det känns som om det är väldigt lite tid kvar. Nästa fredag åker jag bort i två veckor. Och jag hoppas för allt i världen att det kommer vara fint väder då.

På lördag åker Mathilda, Amanda och Emelie till UK för att luffa runt. Behöver jag säga att jag är avundsjuk? Jag är avundsjuk på att de åker bort, bort från Sverige och tar semester. Avundsjuk på landet är jag inte, inget lockar mig dit.

I höst blir det kanske Köpenhamn, det är alltid något.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag håller en tumme hårt för köpenhamn, jag behöver också komma bort från sverige.

2009-07-09 @ 13:33:17
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback