Planering!

Ja, jag vet. Idag har det blivigt väldigt mycket bloggande även fast att dagen i stora drag har känts väldigt meningslös.

Just för stunden känns livet helt underbart av någon oförklarlig anledning. Jag är bara allmänt glad, kanske beror det på chokladen jag köpte?

Det känns också som om jag har för många planer föra nästa år, så många att jag måste börja prioritera bort några...

Det som är 100% bestämt för nästa år är:
1. Berlin med Anjelica då hon får sommarlov.
2. Åker till min morbror i Östersund för att fira hans 50 års och min 20 årsdag (Han fyller år dagen efter mig).
3. Jobba i Tyskland (ca 26/6 - 2/8)

Vad jag skulle vilja göra:
1. Hälsa på Agata i Gdynia.
2. Åka till Rock am Ring och Hurricane Festival.
3. Åka skidor i Ischgl.
4. Teneriffa (någon som är förvånad?)


(Ser ni att bakgrunden på bloggen är ändrad? Blev så trött på den gamla, den gjorde att det såg så "stökigt" ut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback