Sjuksköterska?

Juste. Jag var uppe tidigt i morse.
Anledning - Tove behövde gå på toaletten.

Det är nämligen så att de håller på att renovera om hall och badrum hos hennes så hon väckte mig klockan sju i morse och frågade om hon kunde komma över. Jag tvekade inte ens, såklart fick hon komma över! Vi drack te och kollade på "Marvins Room" innan hon åkte till landet.

Nu ska jag klä på mig och åka hem till Andrea. Hon är lite småsjuk så jag ska leka sjuksköterska. Jag införskaffade mig en sån där sjuksköterske dress igår så jag tänkte inviga den hos henne!



Ja, frågan är hur mycket sanning det låg i det där sista med sjuksköterske dressen! Jag skulle tippa på...inte så mycket!

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag tror jag fått en chock och fått en hjärtattack och dött istället för att bli friskare, om du kom i en sån. xD

2009-07-17 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback