Lite bilder

Efter en shoppingrunda med mamma i lördags. Köpte två fanta på Asian Store, smakade lika gott som min andedräkt luktar en söndagmorgon. Jag köpte även Andrea's studentpresent som bestod utav två halsband; ena var en lila cupcake och den andra var en jordgubbe.


Så här ser mitt tidiga födelsedagskort ut från Agu. Det var otroligt sött, dock stod det på Polska, men jag fick det översatt. Det står nu i fönstret.


Det började bli lite trångt för de små Baumannarna att jag och mamma gick ner till källaren och hämtade upp lite provisoriska krukor så att vi kunde plantera om dem. Före:


Efter:


 Två av nio Baumannar har namn. Så jag behöver sju till.

Kommentarer
Postat av: Denise

SV: Jasså? ;D Det är min kusins kompis så jag har ingen aning om vem det är (A) hahah

2009-06-12 @ 14:15:00
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: Andrea

hade på mig the cupcake igår :D

2009-06-13 @ 10:38:36
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback