Musik

Jag har kommit på en sak: Jag är inte så jätteförtjust i "Anti-Flag". Det är lite hat-kärlek till dem. För de är ju inte dåliga, men de är ju inter superbra heller. Dock älskar jag Jusin (sångarens) röst. Därför är det hur bra som helst att han även är solo. Dock är hans och bandets musik inte så jätte olika, men ändå.
F.ö är deras låt "Turn Your Back" tillsammans med Billy Talent ett mästervärk.
F.ö 2 har Sascha i "The Detectors" väldigt lik röst, kanske därför jag tycker om dem så mycket?

James Deano var gårdagens artist. Så fantastiskt bra. Kan inte få nog utav hans musik. Speciellt inte nu när jag förknippar allt med Frankrike semestern för tre år sedan. En månad i Frankrike med James musik i öronen gör verkligen gott. Nu vill jag nämligen åka till Frankrike, exakt samma städer som då.

De senaste dagarna har det även blivigt mycket "Roy Orbinson", "Elvis Costello & The Attractions" och "The Police". Tur att man har dem på LP. Sitta på balkongen och lyssna på LP (ja, CD räknas inte. Det är inte samma charm över det) är hur mysigt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback