Söndag!

Mina söndagar brukar oftast bestå utav att kolla på TV och undvika att gå ut, men idag ska en del saker göras:

Låna "Prinsen" av Robert Janson (handlar om de första patienterna på Långbro mentalsjukhus. Jag är äckligt nyfiken på sånt)
Rösta (jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är ganska ansvarslöst att inte rösta)
Städa (det är på tiden, jag har kläder på golvet, i sängen, på stolen, på datorbordet...jag har kläder i stort sätt överallt!)
Ringa Tove (har försökt nå henne hela veckan. Hon är ganska svår att få tag i nu för tiden...eller nej, hon har alltid varit svår att få tag i)

Och den största saken att göra:

Bestämma vart jag och pappa ska åka i sommar.
Anjelica och Mamma ska till Tallinn i September, vilket de gör via Silja Line/Tallink.
Jag avskyr, egentligen, att åka båt. Jag tycker inte om att åka båt = Pappa blir lidande och får inte åka någonstans. Men så kom vi på att vi kunde åka till Helsingör med bilen, eller till Mariehamn med bilen, eller någon svensk stad. Det svåra blir bara att bestämma vilket utav de här tre alternativen!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ooh, fortfarande din besatthet av mentalsjukhus? :) Det är spännande. du får berätta om det för mig. :)

2009-06-08 @ 01:28:33
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback