7 Mars.

God afton!
Jag hade det ganska trevligt hos min farbror. Mycket högljudda småbarn men annars bra. Pappa fick även prova på att spela Wii för första gången, vilket var riktigt kul att se! När vi kom hem lyssnade jag och pappa på musik i stil med Cradle of Filth, Coheed & Cambria, In Flames och Roadrunner United. Vi pratade även mycket om resor och länder/städer vi skulle vilja besöka.

För ett litet tag sedan kollade jag och Anjelica på "Min stora kärlek" med Gwyneth Paltrow och Jack Black som gick på trean. Både hon och jag hade sett den flera gånger innan, men båda tycker om den så mycket att vi tyckte att det skulle vara kul att se den...igen!

Dagen i ära, eller gårdagen kanske jag ska säga, tog jag massor med ego pics. Och jag tänkte att jag skulle dela med mig lite.
  
(det är min kära mors glasögon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback