Dröm om Corey Beaulieu!

Inatt drömde jag om Corey Beaulieu (ett efternamn jag fortfarande inte kan uttala) från Trivium! Det var en jätte konstig dröm, han satt i min hall, lutad mot dörren och läste tidningen. Jag var ihop med honom och till skillnad från vad han är IRL så var han skit snygg! Sen åkte jag med ett stort härskap till ett jätte fint hotell, vilket även var fel hotell, för vi skulle till ett jätte dåligt och äckligt. Men vi fick bo där i alla fall. Sen träffade jag jag en tjej som fick mig att dumpa Corey och åka med i hennes Limousine. Men jag ångrade mig och kom tillbaka till Corey, då blev han asglad och blyg. Helt plötsligt skulle han ut på turné på med Trivium! Han hade även väldigt mjuka läppar, haha!


Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; hahah, tänkte säga d samma xD

2009-03-03 @ 09:22:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Martina

mysig dröm :) alla erkar vilja ha en kisse :)

2009-03-03 @ 10:41:19
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback