Gårdagen!

Gårdagen blev jätte lyckad och jag hade jätte kul med Andrea. "Deep Sea" var helt okej, men ibland blev det lite suddigt eftersom att man sitter så "nära" skärmen/duken. Efter filmen åkte vi till Stadion där vi gick vilse ihop om att hitta Universal. Vi skulle träffa Andreas kompis Eric lite snabbt för han hade visst lite skivor som Andrea skulle få. När jag insåg att även jag fått skivor blev jag superglad! Tack Eric!
Efter det åkte vi till Slussen och gick till slussen där Andrea köpte nagellack, sedan köpte vi Ben&Jerry's och begav oss hem till mig. Här åt vi tonfisklasagne och sedan kollade vi på "A Cinderella Story" och tryckte i oss glassen.

 
1. Skivorna jag fick, "Sugarplum Fairy - The Wild one" och "Sugarplum Fairy - First Round, First Minute"
2. Andrea, fast att det inte riktigt ser ut som hon på kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback