God Morgon!

God Morgon!
Inatt drömde jag om en liten indisk pojke som var vänsterhänt vilket jag tyckte var jätte konstigt. En vänsterhänt människa var konstig. När jag vaknade insåg jag att det inte alls är konstigt, min syster är ju vänsterhänt. Såklart det inte är fel på någon som är vänsterhänt, haha!

Idag var det back on track! Jag orkar inte! Att gå upp halv nio är jobbigt för mig, nu när jag har varit ledig från jobbet i två dagar (varav ena dagen fick jag gå upp sju, haha).

Nej, nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan gå!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Godmorgon! :)

Det är bara att stretcha kan jag säga :D efter några månader så går det ;)

2009-03-11 @ 11:31:27
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Mandy

pååå va gott jag är ashungrig´.. jag handlade aldrig i går så hade inge frukost hemma som jag var vidare dugen på.. får gå till kaffeterian..



läget annars?

2009-03-11 @ 11:50:31
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback