Ljus och städning!

Lil sis sov i min säng inatt (eftersom att min säng, utan att skryta, är den största i lägenheten). Klockan 00.00 gav jag Anjelica min första present eftersom att hon fyller år idag. Det var en ljushållare i sotigt guld med ett runt, sotigare, ljus.
  
(ljuset set grönt ut, men det är det inte IRL)

Eftersom att vi får gäster idag har vi haft en storstädning, eller jag har i alla fall haft en stor städningen av mitt rum. Det tråkiga med mitt rum är dock att jag har så mycket saker/färger överallt, så hur mycket man än städar ser det alltid stökigt ut. Men ibland går det att göra skillnad!
 
Före och efter bild. Ganska stor skillnad va?


Sängen är också fin nu! Men jag har ingen före bild, men jag tror inte att ni skulle vilja se den även om jag hade en. Det var verkligen stökigt. Det jobbiga med att ha en stor säng är att den alltid är svår att få med på bild, haha!

Kommentarer
Postat av: amanda

jo, lite skillnad blev det trots allt. 8D men det är så när man har mycket möbler och saker.

jag är också gaaanska sugen på berlin. har ju börjat bli det nu, när jag aldrig förr har varit det. hm, kanske kipi i berlin? haha!

2009-03-01 @ 11:29:54
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback