Summer soon?

Emma var verkligen jätte envis idag. Men jag lyckades få hem henne tillslut.
Hon ville gå rundan igen, men för det första är den tråkig och för det andra orkade jag inte se samma väg, samma träd och samma små snöhögar.
Men ge mig sommar så kan jag gå rundan hur många gånger som helst!
Jag slår vad om att mina promenader kommer bli dubbelt så långa i sommar, då man faktiskt vill vara ute och gå!

Det är så mycket jag vill just nu, ha nya skor, fixa håret, ha sommar, resa, tjäna pengar, hitta en vanlig sommarklänning, köpa ny mobil och ny kamera.
Juste, jag har nämnt det förut, men jag skulle även vilja ha ett jobb mellan 11.00 - 15.00 men jag tror att jag skulle bli helt slutkörd då.

Kommentarer
Postat av: Linda

ehm, okej :S

det blir ju faktiskt varmt här i SVerige på sommaren om du inte har upptäckt det ;)

2009-03-05 @ 17:31:41
URL: http://lindiieb.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: hehe ja jag bor i sthlm :) hälsar bara på mina släktingar, hihi.

2009-03-05 @ 17:33:31
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback