Yesbox!

Nu har jag dragit ut min andra tand, det gick bättre än förra gången, antagligen p.g.a att jag inte fick andningsproblem idag. Så idag blir det bara flytande, vilket jag börjar bli allt för van vid, haha!

Middagen igår blev hur lyckad som helst, inte för att jag själv var så förtjust i maten, men det höll inte resten av familjen med om. Men en sak vi verkligen lyckades med var efterätten, hur god som helst!

   

På kvällen löste jag mitt första hela Sudoko (som inte var på telefonen), eller jag fick lite hjälp från Anjelica ibland, men i alla fall. Idag lyckades jag även lösa ett helt hur lätt som helst. Jag är så stolt över mig själv, haha! Jag satt även och kollade på "I, Robot" helt ensam, men det var faktiskt skönt. Filmen var rätt okej, bättre än förväntat i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Em

okej, nej jag är mer av en r&b tjej faktiskt. =)

2009-03-09 @ 13:04:19
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback