Beyoncé

Bloggen har för några dagar varit väldigt död, jag vet. Men jag har inte haft tid, eller lust att sitta här vid datorn. Idag kände jag att det är dags att kolla mailen. Egentligen satte jag bara på datorn för att kunna ha musik på när jag städar, men ändå.

Imorgon är det även en månad kvar till jag blir nitton. Så nu kanske jag ska börja bestämma vad jag ska göra som födelsedagsfirande. Några idéer?


Beyoncé är äntligeni Sverige. Imorgon spelar hon på globen (eller Ericsson Globe, som den nu heter) och jag är taggad. Det kommer bli helt fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Em

Hon är så COOL.

2009-05-12 @ 18:55:42
Postat av: Ellen

Vada heter den Ericsson Globe nu? Eller vada? lite efter

2009-05-12 @ 23:05:44
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback