Den ideala systern, det är jag!

Jag: "Du är sjuk"
Anjelica: "Va?"
Jag: "Du är sjuk i näsan"

Anjelica trodde nog att jag menade att allt inte stod rätt till i hennes lilla nöt. Jag tror att jag hade kunnat säga en sådan sak för ca två år sedan. Men nu är jag en snäll syster.
Jag är den ideala stora systern (Anjelica har bara inte insett det än!) Ni kanske inte visste det, men jag gör alltid min syster nöjd, i slutändan. På senaste tid har jag insett att hon är bortskämd, och det är inte mamma och pappa som skämmer bort henne, utan jag. Lilla puttesnutt Nenika!

Kärt barn har många namn. Min syster håller jag mycket kärt. Namn som "Nenika", "Neka" och "Angie" används flitigt av hela familjen (okej, används i alla fall flitigt av mig). Nenika har jag kallat henne sen barnsben. Hon har alltid varit "Nenika", jag har alltid varit "Lånka" (eller "Nånika").

Välkommen till puttesnutt systrarna Grandby!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

jajamensan! :DD <33

kommer bli fett känd!!! NAAAAAAAAAAT

2009-05-06 @ 08:53:54
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback