En bra gårdag!

Igår träffade jag Andrea. Hon letade skor medens jag letade efter en väska.
Jag behöver en ny väska, men det är helt omöjligt att hitta den som jag ser i mitt huvud, som även finns på Cellbes hemsida. Nackdelen med den på Cellbes hemsida är att den är lite för stor, så typiskt!

Fick i alla fall hem mina nya skor igår. De satt väldigt bra så dem bestämde jag mig för att behålla! Blir super fint i sommar!

En annan sak om gårdagen. Jag gick omkring och skrek "Drea" (Andrea på babyspråk) och tyckte synd om mig själv. Tänk att "lilla Andrea" tar studenten snart, det är helt sjukt vad tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Andrea

vejjonica, its gonna be okay :D and yes, if you-know-what happens. starbucks mug 2 you!

2009-05-27 @ 14:39:40
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback