Helgen!

Nu är nästan allt nerpackat! Det brukar alltid ta lång tid för mig att packa, men den här gången tog det dubbelt så lång tid eftersom att jag var tvungen att tänka allt x 2. Jag ska nämligen inte till Malmköping förens den 12 juni, efter den här helgen. Och då åker jag dit med Tove, kommunalt, och jag vill slippa bära på onödiga saker, som jag kan ta med nu.

Imorgon är det marknad i Malmköping, så jag ska försöka hitta en studentpresent till Andrea och födelsedagspresenter till Emelie och Mathilda som båda fyller år i sommar!

Det känns dock lite vemodigt att åka iväg från stan idag eftersom att Andrea bjuder på American Pancakes hemma hos sig. Men man kan inte få allt här i världen. Det får helt enkelt bli en annan gång (:

Jag får önska er alla en super härlig och solig helg.
Ses på söndag!


Kommentarer
Postat av: Mille

Shit vad tråkigt dom kommer ha när varken du eller jag kommer ;)

Kram <3

2009-05-29 @ 16:42:10
URL: http://teps.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vi får göra american pancakes också någon gång! :) Ha det bra i M-köping!

2009-05-30 @ 10:21:10
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

Svar;

haha, orka att dem generaliserar D:

hatar när man inte kaan få skaffa sig en egen jävlas uppfattning om någonting. hatar verkligen det GRRRRRRRRRRRR



och tack så mycket babe! <3<3

2009-05-31 @ 11:14:07
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback