Go nuts?!

Oj! Tack så hemskt mycket för alla kommentarer jag har fått de senaste dagarna!

Igår åkte Melanie och Claudia hem till Innsbruck. Det kändes hemskt tomt när jag kom hem till lägenheten. Men det var riktigt kul att få träffa Melanie efter alla dessa år.
Både hon och Claudia var väldigt sociala och lätta att prata med. Jag kommer skriva mer om det någon dag den här veckan. För idag ska jag leva i nutiden.

Idag är det sol. Sol = Glädje. Inget kan förstöra mitt humör idag, inte ens att de reparerar hissen och jag måste gå upp fyra trappor. Inte att paketet, med skor och leggings, var hur tungt som helst eller att jag måste plocka upp disk/diska! (Om det nu inte blir så som Andra sa, att det börjar regna. Då kommer jag go nuts, haha!)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Jo sa är det, men nu har jag ju varit ledig nagra dar sa det är skönt =) Imorrn bär det tillbaka till bastun (kontoret). Det är bastu här hemma med, men här spelar det ju inte sa stor roll hur man ser ut =D



Kul att höra att du haft en bra helg =)

2009-05-26 @ 11:36:45
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback