Dagen i stora drag!

Det är en ovanlighet av mig att skriva såhär mycket men jag kände för att skriva lite!

Idag har varit en mycket bra och nödvändig dag. Känner mig lite bättre efter KBT:n nu också. Jag brukar inte skriva om vad jag pratar om, jag kommer inte heller skriva ut anledningen till att jag går i terapi för det är personligt. Men idag var det inte jättepersonligt. Vi diskuterade vi mina olikheter från mina vänner och mina känslor för dem. Både bra och dåliga.

Tandläkaren gick också bra. Dock tyckte hon det var konstigt att jag inte hade haft jätteont eftersom att "tråden" hade blivit jättelång där bak i munnen. Hon tyckte även det var läskigt att min käke knäcks varje gång jag öppnar munnen.

Sen var det fixandet(?) av nytt pass. Bortsett från att bilden blev hemsk och hela min namntäckning kom inte med så var det helt okej. Det färdiga passet kommer om fem arbetsdagar. Skönt med ett nytt pass ändå. Det roliga är dock skillnaden på min och min systers pass. På mitt står det att jag är född i "Katarina" medens det står "Maria Magdalena" på min systers fast att vi är födda på samma sjukhus!

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Den var supergod ;) Pröva!

2009-11-04 @ 20:57:47
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: amanda

det är ganska intressant att egentligen inse vilka olikheter och likheter man har med sina vänner, även det inte alltid är något bra. :)

på tal om det så saknar jag dig riktigt mycket i mitt rum.

2009-11-04 @ 22:50:26
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback