Mardrömmar!

Ursäkta mitt språk men fyfan vilken jobbig natt jag har haft.

Anjelica och hennes klasskompisar var på New Moon och Twiligt igår. Filmerna slutade runt halv två på natten igår så det var nog på så sätt jag drömde den här drömmen:
Jag låg i sängen och lyssnade på musik då jag hörde min syrra skrika på hjälp i mitt huvud. Jag fattade att något var på tok så jag ringde upp henne men hon svarade inte. När hon kom hem visade det sig att hon hade blivigt våldtagen. Hon var helt förkrossad men vägrade att anmäla det, så jag började gråta som världens lilla unge. Inte för att hon inte ville anmäla, utan av oförståelse. Hur kan en människa våldta en annan människa? Hur kan en människa våldta min syrra? Och hon bara grät och varken mamma eller pappa fick ta i henne. Endast jag. Sen vaknade jag upp. Så jävla hemskt.

Andra drömmen var inte mycket bättre eftersom att jag är livrädd för det övernaturliga.
Min familj och pappas mosters familj var ute vid två lador mitt i natten. Vi hade sovit där över natten då pappas kusin Magnus och hans pappa Veli märker att något inte ser likadant ut på enda ladan som det hade gjort dagen innan. Så jag gick dit och såg att det inte fanns någon övervåning, vilket det hade funnits dagen innan. Jag bara stod och skrek, jag blev så sjukt rädd. Sen var det något med en trappa och en död man.

Två hemska drömmar på raken! Det slutade med att jag gick och sov med mamma i hennes säng. När hon hade gått kunde jag inte somna om eftersom att jag var ensam igen. Så jag satte mig vid TV:n. Är skittrött nu, men jag vågar ärligt inte somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback