Today!

Denna morgon har varit ytterst intressant.

De dagar då jag har barnen går jag alltid upp runt 05.45. Så idag när jag vaknade gick jag upp, klädde på mig, borstade tänderna, ja, allt det man gör på morgonen. När jag var klar kollade jag på klockan och såg att den endast var 03.34. Snacka om snopen jag blev!
Det var bara att klä av sig och gå och sova igen.

Sen åkte jag till barnen och de var verkligen jobbiga idag. De slogs, skrek, sprang omkring, dunkade på pianot and so on. Jag undrar vad det kan ha varit i de flingor de åt! Det var i alla fall en trevlig promenad till dagis med den minsta. Hon kan säga så sjukt smarta och roliga saker ibland. Det är nog höjdpunkten på morgonen, då man lämnar henne på dagis.

Annars då, vad ska jag hitta på idag? Ja, idag är det fullt upp. Ska hem till Andrea och göra våfflor runt halv tre. Och ikväll ska jag, Anjelica och Papsen kolla på film. Anjelica har fått låna HP och halvblodsprinsen, så den ska vi se på medens vi sitter i soffan och käkar pizza. Det är mysigt med filmkvällar på vardagen!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Ja, åh. Det skulle vara underbart! Men Teneriffa är ju alltid något!? Har aldrig varit där men det blir säkert helt fantastiskt!! :)

2009-11-26 @ 11:07:37
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback