Nya skivor beställda!

Igår beställde jag och Amanda våra skivor som vi skulle ha. Jag köpte inte alla singlar eftersom att en del var så sjukt dyra. Men det här vad var jag införskaffade:

Beatsteaks - Limbo Messiah


Beatsteaks - Limbo Messiah (Deluxe Edition)
(CD+DVD)


Jennifer Rostock - Ins Offene Messer - Jetzt Noch Besser

(CD+DVD)


Jennifer Rostock - Der Film


Panik - Panik (Limited Deluxe Edition)
(CD+DVD)


Panik - Lass Mich Fallen


1. Hade tänk beställa Samy Deluxe's nya skiva, men jag ångrade mig i sista minut. Jag vill ha lite pengar över till annat.
2. Jag hade redan den "vanliga" Limbo Messiah skivan, men som den lilla fangirl jag är måste jag såklart ha Deluxe Edition också!
3. Amanda tyckte att Jennifer Rostock skulle heta Rockstock istället (eller egentligen råkade hon bara säga fel, men ändå)
4. Bilder från Amazon.de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback