Joen & Aud

Av privata skäl är två utav namnen borttagna.

"Jag fick gå till röntgen och de sa att det inte var något fel på min tå men de sa att min hjärna såg liten ut så jag ska tillbaka nästa vecka" muttrade Namn1 surt och gick ut ur köket. När han kom in i vardagsrummet hörde han hur Joenica och Namn2 skrattade som galningar. De skrek till och med "liten hjärna" och hela dagen blev han kallad för lillhjärnan."

Jag älskar att läsa igenom mina och Andreas undervärk till berättelser. Jag undrar verkligen hur vi lyckades, vår fantasi tog aldrig slut!

Kommentarer
Postat av: Andrea

älskar våra berättelser, de kommer alltid att vara mästerverk enligt mig. :p

2009-10-06 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback