Uppdatering från Ö Karup

Tänkte komma med en liten uppdatering. I Lördags landade jag på Ängelholms flygplats där Amanda och hennes pappa hämtade upp mig. Flygresan var skön och gick snabbt eftersom att vi visst hade medvind.

Amandas rum, som först var väldigt fint och städat ser nu ut som en svinstia, men jag hade tänkt städa upp lite snart eftersom att 90% av alla saker som ligger och skräpar är mina. Det är också lite småtrångt eftersom att min säng är ganska stor...precis som fåtöljerna framför.

Idag har min förmiddag beståt utav endast plugg och jag lät mig precis få lunch, sushi från gårdagen. Gonzo och jag har lyckats bli riktigt bra vänner nu. Han kom upp och lade sig bredvid mig imorse och ville mysa lite. Efter det kunde jag inte somna om så jag gick upp och skrämde Amanda!

Nej, nu ska jag ta och plugga de sista minuterna innan Deadlist Catch börjar!

Kommentarer
Postat av: anna linde

haah ja på henne iallafall :D tack för din kommentar!

2009-10-19 @ 12:58:36
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback