Kvällens måltid!

Jag har bjudit över farmor på middag med mig och pappa ikväll. Ingen utav dem vet vad det blir för mat och eftersom att farmor inte har dator och pappa inte vet hur internet funkar (okej, en överdrift, men han sitter aldrig vid datorn) kan jag lugnt skriva upp vad jag ska bjuda dem på.

Jag ska göra en potatis- och avocadosallad som Jamie Oliver har med i en utav sina kokböcker. Han har även gjort den i sitt program och den ser bara så sjukt god ut. Hoppas bara min kommer smaka lika gott som den ser ut i boken. Till salladen ska jag göra rosmarinmarinerade quorn filéer. Jag har även gjort egen daimglass som precis stelnat och som för övrigt smakar fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback