JAG SKA SE BEATSTEAKS!

Beatsteaks ska på turné...utan en ny skiva. Det är nog därför det hittills inte kommit upp några turnédatum i Tyskland. Anyway, såhär skulle min sommar se ut om jag var ekonomiskt oberoende:



1 Juni - Eupen, Belgien
2 Juni - Paris, Frankrike
4 Juni - Amsterdam, Nederländerna
5 Juni - London, Storbritannien
15 Juni - Prag, Tjeckien
16 Juni - Warszawa, Polen

Men nu är jag ju inte ekonomiskt oberoende så min sommar kommer se ut på följande sätt:


5 Juni - London, Storbritannien
15 Juni - Prag, Tjeckien


Inte fy skam alls! UTAN HELT FANTASTISKT! Äntligen ska jag få se Beatsteaks!!

Kommentarer
Postat av: amanda

så sjukt! ___ jag är så glad för din skull!

2010-01-15 @ 23:35:22
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Etikett Emelie

Detta gillar vi!

2010-01-16 @ 10:15:44
URL: http://etikettemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ME 2 :D konsert är alltid kul, specielt när det är någonstans man alrdig vart, blir ännu roligare när man blir bjuden hihi

2010-01-30 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback