De senaste!

Eftersom att jag åker om om lite mindre än en vecka har jag inte brytt mig om att skaffa trådlöst till min dator, det skulle endast vara onödigt. Så jag har snålåkt på det vi har på den stationära. Det jobbiga är bara att det tar en evighet för Internet att "om aktivera" sig till den andra datorn. Så det senaste dagarna har jag struntat i att använda internet på min. Pga det har jag blivit beroende utav Mahjong som finns på min dator. Sist jag spelade det var nämligen flera år sedan och det var då jag hade fått ett Mulan-spel som bestod utav olika svårighetsgrader av Mahjong.

Idag var jag hos tandläkaren. Jag frågade om det skulle finnas någon möjlighet att ta bort tandställningen resan nästa gång och de sa att de antagligen kommer göra det. Och det är hur bra som helst. Jag får alltså ta ut den åtta månader tidigare än planerat. Ska bli skönt att slippa tänka på den när jag är i Tyskland.

Igår kollade jag igenom min CD samling och hittade Soungardens skiva "Superunknown" som jag helt hade glömt bort att jag ägde. Så den skivan lyssnade jag på minst tre gånger igår, så sjukt bra! Tyvärr skrobblas det såklart inte till last.fm eftersom att jag inte har internet, men det spelar ju ingen roll. Har inte samma last.fm beroende som förut, haha. Och nu när jag ändå skriver om musiken så kan jag berätta att det enda jag har lyssnat på den senaste veckan är Rage Against the Machine, Seeed, Anti-Flag, Lady GaGa och en massa blandade reggae artister (som Maxi Priest, Peter Tosh Ziggy Marley osv.)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Innebär det att du kommer att komma hem mer sällan? :o

2010-01-07 @ 23:18:01
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: amanda

vad härligt! jag som inte ens har hunnit vänja mig vid att du har tandställning. 8D

2010-01-08 @ 01:36:21
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Skönt att höra att det finns fler som inte tycker det är snyggt! ;-)

2010-01-08 @ 18:17:01
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Sa bra =) Det blev den du hade pa bild här i bloggen eller? Haha ja men majong är jäkligt beroendeframkallande. Har hittat ett riktigt bra pa nätet som jag brukar spela =)

2010-01-08 @ 18:26:20
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback