One way ticket to Asus X5DC-SX011V

Jag köpte min one way ticket till Hannover idag. Därifrån är det endast 20 minuter till mitt nya bostad där jag ska tillbringa det kommande året. Och nu när biljetten är köpt är det endast en sak till jag måste köpa: en laptop.

Den kommande veckan, förhoppningsvis redan imorgon, åker jag in till Siba och köper en Asus X5DC-SX011V. Känner att det är lättare att ta med en laptop än att låna en dator varje gång jag ska kolla mailen. Tänkte först köpa en mini-pc men insåg snabbt att det är till en stor fördel att köpa en med dvd och cd.


Kommentarer
Postat av: Sannie

Hur länge kommer du stanna där? :o Vad ska du göra där och finns det möjlighet att hälsa på dig när du är där!

2010-01-03 @ 17:33:41
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Hihi jag har en nästan likadan. Fast den heter Asus EEE och är en minilaptop. Fick den i julklapp =) I alla fall sa har min samma mönster som den pa bilden.



När var det du skulle aka?

2010-01-03 @ 20:07:44
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: amanda

shit, det känns så sjukt att du inte har köpt någon biljett tillbaka hem.. vad konstigt det kommer kännas att inte ha dig i sverige.

2010-01-03 @ 23:11:46
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback