PRAG - DEL 2

På upptäcktsfärd.


Torget i gamla stan.


Middag. Otroligt god is-kaffe trots att 80% var skum och resterande procent kaffe. Drack den tillsammans till min otroligt goda jordgubbscrêpe.


Regn. Första dagen var den enda dagen då det faktiskt regnade. De första tre-fyra dagarna var termometern uppe på 30 grader. De sista dagarna låg på 20-22 skulle jag chansa på.


Eftersom att de fanns hårskyddsgrejer tänkte jag att jag likagärna kunde använda den istället för att töja ut ytterligare en tofs. Frisyren efteråt blev ju helnajs!


Minns absolut inte vad det första huset var. Minns inte ens om jag visste vad det var, haha.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Och fler najsiga bilder =)

2010-06-24 @ 17:17:57
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback