Dreams!

Natten från söndag till måndag drömde jag två saker. I den första drömmen satt jag och Andrea i hennes kille Joakims vardagsrum. Han visade massa saker han hade köpt på buttericks. Hans favoritsak var en liten burk där det kom rosa pruttluknande rök ifrån.
Han skrattade medens röken spred sig i rummet och Andrea satt och försökte vifta bort lukten. Jag hade helt plötsligt blivit jätteförkyld och kände inte lukten. I botten av burken låg det lila godisar i form av hundben som han bjöd på.

I den andra drömmen var jag och Anjelica i London och hade precis sett Beatsteaks. Efteråt träffade vi dem och jag sa till Arnim att jag även skull till Prag och se dem. Då sa han att jag skulle säga mitt namn så skulle han försöka komma ihåg det tills Prag. När jag väl var i Prag och på konserten vinkade han precis då de gick på scen och sedan bad han "Veronica från London" komma upp på scen. Sen vaknade jag.

Jag hade i alla fall kul i drömmarna!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Andrea´s drömtolkning av Veronicas weirdo drömmar:



Dröm 1: Du blev förkyld för att jag sa att jag är det tidigare under dagen. Du är godissugen. Du vill lära känna J mer och försöker förstå dig på honom. :p



Dröm 2: Du är kåt på Arnim.

2010-03-03 @ 00:54:57
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback