Lady Gaga!

Kan denna anonyma person möjligtvis vara en 19-årig tjej som har ett namn som börjar på A och slutar på ndrea? Om inte, my bad!



Svar:
Jag har varken sagt att Gaga är ful (bara att hon inte var snygg) eller att videon är dålig. Tvärtom. Telephone videon fick mig att utbrista ett mycket positivt "wow" och inse her beauty. Tycker fortfarande inte om hennes stil men jag kan inte neka att den är extremt unik och häftig. Jag tycker att Gaga är som snyggast då låten börjar och hon står och pratar i telefon.

Kommentarer
Postat av: Andrea

hur fan lyckades jag bli anonym när jag skrev mitt namn. fuck bloggen :p

2010-03-16 @ 18:56:15
Postat av: Andrea

haha, bra gissning föresten xD

2010-03-16 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback