Ägg och räkor!

Igår åt jag både räkor och ägg, något jag inte gjort på ca sex månader. Skaldjur var och är jag inte så jätte förtjust i så jag åt det inte ofta förut. Så när jag bestämde mig för att sluta äta det blev skillnaden i min kost inte så annorlunda. Ägg däremot, något jag valde att sluta med, blev mer annorlunda. Inga ägg till jul eller påsk, inga ägg i sallad, ingen äggmacka då och då. Jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta äta ägg eller bara låta det vara. Ibland blir jag nämligen lite småäcklad av konsistensen som ägg har!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Jag äter rätt mycket ägg för tillfället. Gottigtott med ägg ;-)

2010-05-06 @ 22:01:52
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback