Bilder

Nu kommer en salig blandning av kort som mestadels är tagna då jag var hos farmor.

2010-04-18

Mamma och Anjelica kom hem från Tallinn. De hade ju som sagt köpt ätbara överraskining. Och detta var det. Flingorna åt Anjelica upp, gjorde mig ingenting för de smakade inte så great!

2010-04-23

Kunde inte åka till Amanda eftersom att de ställde in alla flyg i sista minut. Åkte istället till farmor. Blev sjukt sugen på chips så vi gick till närmaste affär och köpte det. Det var på vägen hem jag tog detta kort.

2010-04-26

Åkte till kusinerna och gjorde pärlplattor med minstingen som var sjuk.

2010-04-29

Ny vårjacka och nya skor!



2010-04-30




2010-05-01

Sockerkaksbakning. Såklart glömde jag att ta kort på resultatet som för övrigt blev skeetabra!

2010-05-02

Min farmor är inte så normal som hon må se ut att vara. Hon pratar som mumintrollet, skrattar tills hon gråter och använder sånna här strumpor. Hon är bäst och jag är säker på att din farmor inte gör detta, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback