DU TYCKER INTE OM MIG. SVÄR PÅ ARNIMS DÖD!

HAHAHAHAHHA, en helt vanlig konversation mellan mig och min syster.

Anjelica: "Det är bra att du är borta på din födelsedag för då kan jag åka in till stan och köpa present till dig!"
Jag: "Ja, det var ju bra!"
Anjelica: "Jag köpte faktiskt ett paket för...en och en halv månad!"
Jag: "I Tallinn?"
Anjelica: "Ja! Man kan köpa den separat och inte separat. Det är mycket roligare att inte få det separat för det är mycket ovanligare!"
Jag: "Okeeeej, jag har absolut ingen aning om vad det kan vara!"
Anjelica: "Bra! För du har väl inte rotat i mina lådor?"
Jag: "Va? Nej! Jag kollar aldrig i dina lådor!"
Anjelica: "Svär på min död!"
Jag: "Jag svär på din död!"
Anjelica: "Du tycker inte om mig. Svär på Arnims död!"
Jag: "Jag svär på Arnims död och resten utav Beatsteaks död."
Anjelica ser nöjd ut.
Jag: "Må alla leva länge!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback