HAN VERKLIGEN SJUNGER!

Idag fick jag världens konstigaste men häftigaste känsla.


Jag kollade på den här bilden och insåg att Arnim sjunger. Alltså VERKLIGEN SJUNGER! Det var en sån häftig känsla att jag inte ens kan beskriva den. Jag blev så sjukt glad!
Självaste känslan har egentligen ingenting med bilden att göra eftersom att det inte riktigt ser ut som om han sjunger på den. Men han sjunger i ett band. VERKLIGEN SJUNGER i ett band!


Var såklart tvungen att sms:a Amanda:
Jag: "För övrigt har jag precis insett att Arnim sjunger. VERKLIGEN SJUNGER. Kan inte förklara den känslan jag nyss upplevde om Arnim som sångare. Känt så förut?"
Amanda: "haha, det låter kul med tanke på att han är sångare. Men du menar hans känsla i rösten så att man verkligen känner det i hela kroppen? 8D"
Jag: "Haha, jag vet, de låter helt knäppt. Ja, något i den stilen. Jag såg en bild på honom med en mic och kände känslan av att han VERKLIGEN sjöng. Och live låtarna har han verkligen, som du sa, känsla i rösten. Så sjukt egentligen. Att man kan känna så. Det är fan glädje för mig :D"
Amanda: "Jag förstår vad du menar! Finns inget bättre än när man känner att sångaren menat varenda ord."


Kommentarer
Postat av: amanda

pepp inför konserten eller? :D hahaha blev lite arnim här.

2010-05-26 @ 13:13:32
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback