SOVRUM!

Det finns fler fördelar än nackdelar med att ha sovrum mot gatan!

Jag har tunnelbanan två portar ifrån mig och tre pubar i närheten, varav en mitt emot mitt sovrum, så jag är van vid ljud. Jag blir galen då jag ska försöka sova till absolut tystnad. Men när grannarna våningen över sjunger falskt till deras ABBA-singstar önskar jag att jag hade sovrummet mot gården.

Jag vill att det ska bli sommar så att mina grannar på samma våning ska börja spela gitarr och sjunga jazziga låtar under de varma kvällarna! Min grannes röst är underbar att somna till! Hon får gärna spela gitarr och sjunga hela natten om hon så vill.

Nu ska jag leta rätt på öronproppar och försöka somna. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback