München!

Igår beställde Amanda hotell till oss i München dit vi ska i Mars.

Ny stad, umgås med bästa vän, konsert, CG, partajja...

Senaste resan jag gjorde med Amanda var hösten 2008. En oförglömlig resa då vi inte hade bokat något boende och vi hade shoppat upp pengarna så vi stannade på flygplatsen i fjorton timmar.. Det var den korta versionen av hela resan. Kanske jag ska ta och skriva lite mer ingående i nästa inlägg? Ja, det ska jag nog, kan bli kul eftersom att jag inte skrivigt om det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har alltid sett dig som min resevän, men egentligen har vi bara gjort två resor. Haha! Men jag tror München kan bli väldigt kul. Gillar ditt smeknamn på honom. ;D Haha. Och det hade varit kul att läsa din version av vår Köln-resa!

2010-11-12 @ 17:43:18
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback