Dushupplevelse!

Nu ska jag berätta om min traumatiska duschupplevelse nyss.

Det tog mig näst intill en timma att duscha idag. Vi har nämligen fått stop i avloppet till badkaret. Jag visste att det gick segt för vattnet att försvinna, men jag började som vanligt tills jag insåg att halva badrumsgolvet var översvämmat. Så där sitter jag, med schampoo i dreadsen och halva kroppen otvättad (dvs ben, armar och fötter)

Vad gör man då? När man inser att man endast kan droppa ur vattned ur badkaret?

Det var bara att kliva ur, skölja ut shampoot i handfatet med hjälp av en petflaska och tvätta de otvättade kroppsedelarna med svårighet!


Såhär fint ser det ut i vårat badrum nu. Mattan är dyngsur och hänger på tork. Usch va fult!


Ska även tillägga att jag först ringe Tove för att fråga om jag kunde få låna duschen, men hon var såklart inte hemme. Att ringa Andrea tänkte jag inte göra eftersom att jag visste att hennes varmvatten inte räcker så långt. Alla andra bor för långt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback